Kommentarer om tivoli

Moderatorer: Tobbe H, Joakim W

Kommentarer om tivoli

Inläggav Lundis » tis jul 27, 2010 7:47 pm

Ser at dere mest snakker om Axels. Andre tivoli ganske uintressant virker det som sitter på masse om Norske tivoli men er det noen mening og få det ut på dette forum. Virker som at det bare er Axels som er intressant. Ikke at det er noe galet med Axels men ser at det bare blev to svar på Lunds som er størst i Norge.
Vi har Lunds,Hugos,Egedes,Scandinavian,Bergstrøms,Lindstrøms,Allan,Alex`s,Lotteritjeneste(Alf Smith) og en del små som reiser.
Senast redigerad av Lundis ons jul 28, 2010 9:36 am, redigerad totalt 1 gång.
Lundis

Re: Kommentarer om tivoli

Inläggav cridde » ons jul 28, 2010 8:19 am

Det handlar om tillgång och efterfrågan. Istället för att vara sur över att vissa tivolin förekommer ofta här på forumet och vissa sällan elelr aldrig, så posta material så "dina" tivolin kommer med.
Det handlar ju helt och hållet om vilka tivolin som besöker platser där vi som fotograferar bor. Det tror jag innerst inne du förstår Lundis, så sluta vara negativ och kom igen med bilder från de platser och tivolin du har fotograferat. Det skall bli spänannde att se!
Lycka till! /Cridde
cridde

Inläggav Tommy » ons jul 28, 2010 8:29 am

Exakt. Glöm inte att det är alla vi på forumet som gör att det blir levande, ju fler som hjälper till dessto bättre blir det. Skulle tycka att det vore jätteskoj med flera bilder från Norge och alla de fina tivolin som åker där.

Lundbergs ? menar du då Jonte eller ???
Tivoli Hälsningar
Tommy
Tommy

Inläggav Lundis » ons jul 28, 2010 9:42 am

Mente ikke og hva negativ. Lundbergs hva et skrivefeil. Hva ikke min mening og gjøre noen sur. :D
Lundis

Inläggav willy » ons jul 28, 2010 3:11 pm

HALLO LUNDIS. OM DU GÅR INN Å TITTAR PÅ FORUMET, SÅ ER DE NORSKA TIVOLINA MED DET FINNS MASSA BILDER DER AV DOM DU SAKNADE. JAG TROR TOMMY HÅLLER MED MIG.JAG HAR LAGT INN EN DEL EVEN JONA .MEN DET KAN TA EN LITEN STUNN Å LETE. MVH WILLY
willy

Inläggav jonte » tor jul 29, 2010 9:43 pm

Visst finns det bilder från Norska tivoli på forumet jag har varit "pappa" till en del tror inte det var menat som negativt om Axels eller andra om man ser vad som han Lundis skriver. Han Lundis menade nog inget illa men kul med meningar men du Cridde och Tommy och Willy ni har så rett flera bilder ett levande forum. Kommer mer från mig.......... bara det slutar och regna :D He en fortsatt fin sommar.

Ps kul med Lundbergs men inte mig det men man vet aldrig hehe ds
Tivolihilsen från Jonte i Norge
jonte

Återgå till Ordet är fritt